Autentificare
0 RON0

Termeni si conditii

Termeni și condiții

1. Dispoziții introductive

Acești Termeni și condiții specifică drepturile și obligațiile Vânzătorului și ale Cumpărătorului în cadrul relațiilor contractuale încheiate prin intermediul magazinului online www.noblas.ro. Cumpărătorul are oportunitatea de a face cunoștință cu acești Termeni și condiții înainte de a trimite comanda și este notificat în prealabil despre acestea. Prin trimiterea comenzii sale, cumpărătorul confirmă că a citit și este de acord cu acești Termeni și condiții.

 

Vânzătorul și operatorul magazinului online www.noblas.ro este Parfums Seasons s.r.o., CIF: 062 54 926, cu sediul social la Nové sady 591/24, Staré Brno, 602 00 Brno, înregistrată în Registrul comercial deținut de Curtea Regională în Brno, Secțiunea C, Dosarul 100997. Locul desfășurării tuturor relațiilor contractuale este Parfums Seasons sro, Nové sady 591/24, Brno - Střed, 602 00 Brno și, în cazul ridicării personale, punctul de livrare al vânzătorului listat pe www.noblas.ro desemnat de cumpărător în comandă.

 

 Toate relațiile contractuale sunt guvernate de legile Republicii Cehe.

 

2. Definiția unor termeni

În sensul acestor Termeni și condiții generale și pentru eliminarea oricăror îndoieli, se înțeleg următoarele:

a) "Contractul de cumpărare" înseamnă un contract de cumpărare sau un alt contract în conformitate cu Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, astfel cum a fost modificat, dacă părțile contractante sunt Consumatorul pe de o parte și Vânzătorul pe de altă parte.

b) „Consumator“ înseamnă o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de cumpărare cu Vânzătorul, nu acționează în desfășurarea activității sale sau a altei activități comerciale sau în exercitarea independentă a profesiei sale.

c) „Vânzător“ înseamnă Parfums Seasons s.r.o.

d) „Cumpărător“ înseamnă o persoană care încheie un contract de cumpărare cu Vânzătorul

d) „Cumpărător, care nu este un consumator” înseamnă o persoană care nu este un consumator, adică o persoană care, la încheierea și executarea unui contract cu vânzătorul, acționează în cursul activității sale comerciale sau de altă natură, adică o persoană juridică.

 

3. Încheierea contractului de cumpărare

O comandă completată corect și trimisă prin magazinul onine www.noblas.ro sau făcută telefonic este o propunere obligatorie pentru încheierea unui Contract de cumpărare cu Vânzătorul, iar Cumpărătorului îi parvin obligații prin propunerea sa de a încheia un contract de achiziție pe o perioadă de douăzeci și una (21) zile de la data trimiterii comenzii.

Vânzătorul va confirma primirea comenzii în sensul § 1827 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, prin e-mail la adresa de e-mail specificată de cumpărător în comandă, această confirmare nu este o acceptare a propunerii de încheiere a unui contract de cumpărare. Contractul de cumpărare în sine este încheiat prin acceptarea propunerii de încheiere a contractului de cumpărare de către Vânzător, iar acceptare se înțelege trimiterea de bunuri comandate de către Vânzător Cumpărătorului sau prin acceptarea explicită a propunerii de a încheia Contractul de cumpărare de către Vânzător prin e-mail sau telefonic.

Consumatorul are dreptul să anuleze comanda, respectiv să își retragă propunerea de a încheia Contractul de cumpărare, fără nici o sancțiune până la momentul expedierii mărfurilor. Consumatorul este obligat să anunțe vânzătorul prin e-mail sau telefon.

În cazul în care cumpărătorul dorește să anuleze o comandă pentru mărfuri care i-au fost comandate special sau personalizate, se stabilește o taxă de anulare de 100 RON.

Contractul de cumpărare este încheiat în limba română. După încheierea contractului de cumpărare, acesta este arhivat doar pentru timpul necesar executării acestuia, timp în care acesta poate fi pus la dispoziția consumatorului la cererea scrisă a acestuia. Comanda poate fi modificată și erorile de date pot fi corectate până la expedierea mărfurilor din magazin.

 

4. Retragerea Consumatorului din contract în conformitate cu § 1829 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a preciza un motiv în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii mărfurilor (pentru un contract de cumpărare pentru mai multe tipuri de mărfuri sau pentru livrarea mai multor părți) livrare periodică repetată a mărfurilor, de la data primirii primei livrări de mărfuri).

În scopul exercitării dreptului de retragere, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre retragerea sa din acest contract la adresa: Parfums Seasons sro, Nové sady 591/24, Brno - Střed, 602 00 Brno sau prin e-mail: info@noblas.ro sub forma unui act juridic unilateral scris (de exemplu, o scrisoare trimisă printr-un operator poștal, prin fax sau e-mail).

Consumatorul poate folosi pentru retragere acest formular model situat pe site-ul magazinului online www.noblas.ro, dar nu este datoria acestuia. Pe acest site web consumatorul poate descărca și completa formularul pentru retragerea din contract. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să trimiteți retragerea înainte de expirarea perioadei relevante.

Dacă consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, toate plățile realizate de către consumator, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare, costurile suportate ca urmare a metodei de livrare selectate, în afară de cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de vânzător) îi vor fi ramburstae de către Vânzător. Vânzătorul va folosi același instrument de plată folosit de consumator pentru a executa tranzacția de rambursare, cu excepția cazului în care consumatorul a declarat în mod expres altfel. În niciun caz acest lucru nu va suporta costuri suplimentare pentru consumator. Vânzătorul va rambursa banii numai după ce primește bunurile returnate sau dacă consumatorul dovedește că a trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea vine prima. Consumatorul trebuie să le returneze mărfurile fără întârzieri nejustificate, în cel mult paisprezece (14) zile de la data retragerii din contract, sau să le predea către: Parfums Seasons sro, Nové sady 591/24, Brno - Střed, 602 00 Brno iar Consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea bunurilor. Perioada de retur se consideră menținută dacă consumatorul returnează mărfurile vânzătorului înainte de expirarea perioadei de paisprezece (14) zile. Consumatorul este răspunzător numai pentru diminuarea valorii mărfurilor ca urmare a manipulării mărfurilor într-o altă manieră decât cea necesară pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile mărfurilor, inclusiv funcționalitatea acestora.

În conformitate cu secțiunea 1837 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, consumatorul nu se poate retrage dintr-un contract:

a) cu privire la furnizarea de servicii, dacă au fost îndeplinite cu acordul său prealabil și explicit înainte de expirarea perioadei de retragere iar Vânzătorul a informat Consumatorul că în astfel de cazuri acesta nu are dreptul să se retragă din contract,

b) de furnizare de bunuri sau servicii a căror preț depinde de fluctuațiile pe piața financiară, indiferent de angajarea comerciantului și care poate apărea în perioada de retragere;

c) de furnizare de băuturi alcoolice, care poate fi livrată numai după 30 de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pe piața financiară, independent de voința comerciantului;

d) de furnizare de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele consumatorului sau pentru acesta, adică personalizate

e) de furnizare de bunuri perisabile precum și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;

f) de lucrări de reparație sau întreținere efectuate la locul desemnat de consumator la cererea acestuia; acestea nu se aplică însă în cazul reparațiilor sau livrării ulterioare a altor piese decât cele solicitate,

g) de furnizare de bunuri în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu poate fi returnată din motive de igienă,

h) de furnizare a unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator dacă a fost deteriorat ambalajul original al acestora;

i) de furnizare de ziare, periodice sau reviste;

j) de cazare, transport, mese sau utilizarea timpului liber, dacă comerciantul furnizează aceste servicii într-un interval de timp specificat,

k) încheiat pe baza unei licitații publice în conformitate cu legea care reglementează licitațiile publice sau

l) furnizarea de conținut digital, cu excepția cazului în care este livrat pe un suport tangibil și livrat cu acordul expres prealabil al Consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere iar Vânzătorul l-a informat înainte de încheierea contractului că, în astfel de cazuri nu are dreptul de retragere din contract.

Nu este posibilă retragerea din contract fără a da un motiv dacă mărfurile au fost deja consumate parțial. De asemenea, nu va fi posibilă retragerea dintr-un contract pentru mărfuri a căror natură împiedică acest lucru, în special din motive de igienă. În cazul în care bunurile returnate sunt incomplete, deteriorate sau prezintă vizibil urme de uzură, Vânzătorul poate impune dreptul la compensații pentru Consumator.

 

5. Retragere din contract de către un cumpărător, care nu este consumator

În cazul unui Cumpărător care nu este consumator, nu este posibil ca acesta să se retragă din contract.

 

6. Transport

Costurile de expediere și ambalare, pe care Cumpărătorul le-a selectat în comandă, sunt suportate de Cumpărător, iar aceste costuri sunt reglementate de lista de prețuri actuală a Vânzătorului, care se află pe site-ul magazinului electronic www.noblas.ro.

 Metoda de transport 

 

Preț

 Personal

 În magazinul din Brno

Gratis

Llivrare colet

 Serviciu de curierat RO Best delivery solution

19,00 RON

 

 Serviciul de curierat Urgent Cargus

24,00 RON

 

 Serviciul de curierat DPD

24,00 RON

 

 

 

7. Condiții de plată  

Cumpărătorul poate plăti prețul de achiziție pentru mărfurile livrate de la vânzător în următoarele moduri:

a) Cu cardul - după plasarea unei comenzi, cumpărătorul este redirecționat către un portal de plată securizată a băncii, unde cumpărătorul completează datele necesare. Dacă tranzacția este autorizată, plata se va face imediat, iar mărfurile vor fi expediate de către Vânzător cel târziu în ziua următoare lucrătoare.

b) Prin transfer bancar - după primirea comenzii (propunere de încheiere a unui contract de cumpărare) Vânzătorul trimite Cumpărătorului prețul de achiziție, numărul de cont și identificatorul de plată. Cumpărătorul plătește mărfurile în contul bancar al Vânzătorului înainte ca acestea să fie expediate din magazin. Această metodă de plată a prețului de achiziție este considerată o plată în avans din prețul de achiziție.

c) În numerar (ridicare personală) - Cumpărătorul plătește mărfurile în numerar la primirea mărfii la sucursala Vânzătorului după confirmarea Vânzătorului că mărfurile sunt gata de ridicare la sucursala Vânzătorului.

d) În numerar la livrare - cumpărătorul plătește banii pentru marfă numai atunci când mărfurile sunt livrate de către curier (curierului).

 

 8. Drepturile cumpărătorului de performanța defectuoasă

Dreptul cumpărătorului la o performanță defectuoasă constituie un defect pe care îl are lucrul achiziționat la trecerea riscului de deteriorare din partea vânzătorului către cumpărător, chiar dacă acesta devine evident mai târziu. Dreptul Cumpărătorului va fi stabilit și printr-un defect ulterior pe care Vânzătorul l-a cauzat prin încălcarea obligației sale.

Dacă performanța defectuoasă a Vânzătorului constituie o încălcare semnificativă a Contractuluide cumpărare, Cumpărătorul are dreptul la:

eliminarea defectului prin livrarea unui articol nou, fără defect sau livrarea articolului lipsă;

b) remedierea defectului prin repararea acestuia,

c) o reducere rezonabilă din prețul de achiziție; sau

d) retragerea din contract.

Cumpărătorul este obligat să informeze Vânzătorul despre modul de soluționare pe care l-a ales la momentul notificării defectului sau fără întârzieri nejustificate după notificarea defectului. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea făcută fără acordul Vânzătorului; acest lucru nu se aplică dacă cumpărătorul a solicitat repararea defectului, care se dovedește a fi ireparabil. În cazul în care Vânzătorul nu elimină defectele într-un termen de timp rezonabil sau dacă Vânzătorul notifică Cumpărătorului că nu va înlătura defectele, Cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă din prețul de achiziție în loc de înlăturarea defectului sau să se retragă din contract.

Dacă Cumpărătorul nu își exercită dreptul la timp, acesta are aceleași drepturi ca într-o încălcare minoră a Contractului de cumpărare.

Dacă performanța defectuoasă reprezintă o încălcare nesemnificativă a Contractului de cumpărare, Cumpărătorul are dreptul la înlăturarea defectului sau la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

Până când cumpărătorul nu își exercită dreptul la o reducere din prețul de achiziție sau nu se retrage din contract, Vânzătorul poate livra ceea ce lipsește sau poate remedia defectul. Vânzătorul poate remedia alte defecte prin repararea bunurilor deteriorate sau prin livrarea unui articol nou; alegerea nu trebuie să provoace Cumpărătorului costuri excesive.

Dacă Vânzătorul nu înlătură la timp defectul articolului sau refuză eliminarea defectului, Cumpărătorul poate solicita o reducere din prețul de achiziție sau se poate retrage din contract. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea fără acordul vânzătorului.

Cumpărătorul nu poate să se retragă din contract sau să ceară livrarea unui articol nou dacă nu poate returna articolul în starea în care a fost primit. Acest lucru nu se aplică,

a) dacă situația s-a schimbat ca urmare a unei inspecții pentru a afla defectul produsului,

b) dacă cumpărătorul a folosit obiectul înainte de descoperirea defectului,

(c) dacă cumpărătorul nu a cauzat imposibilitatea de a returna obiectul într-o stare nealterată prin acțiune sau omisiune; sau

d) dacă cumpărătorul a vândut obiectul înainte de descoperirea defectului, l-a consumat sau a schimbat obiectul prin utilizarea normală; dacă acest lucru a fost făcut doar parțial, cumpărătorul va înapoia vânzătorului ceea ce el / ea poate returna și va acorda vânzătorului o compensație în măsura în care a beneficiat prin utilizarea produsului.

Dacă cumpărătorul nu a notificat la timp defectul, acesta va pierde dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.

Dreptul la performanță defectuoasă este revendicat la Vânzător la adresa:

Pentru trimiterea bunurilor: Parfums Seasons s.r.o., Nove sady 591/24, Brno - Stred, 602 00 Brno (Formularul de revendicare poate fi găsit pe site-ul magazinului electronic www.noblas.ro)

Pentru livrare personală: Parfums Seasons sro, Nove sady 591/24, Brno - Stred, 602 00 Brno

După primirea articolului defect, Vânzătorul emite un formular de reclamație, care este trimis la e-mailul Cumpărătorului în cazul expedierii articolului defect în douăzeci și patru (24) ore de la primirea articolului defect. Dacă reclamația este depusă personal, formularul de reclamație este emis la fața locului. Plângerea este soluționată imediat, în cazuri mai complexe care necesită evaluare, în termen de treizeci (30) de zile.

 

9. Drepturi la o performanță defectuoasă și o garanție a calității în cazul unui Cumpărător care este consumator

Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător, care este un consumator, că mărfurile sunt lipsite de defecte la primire, în special Vânzătorul este răspunzător față de Consumator că la momentul preluării bunurilor de către Consumator

a) bunurile au caracteristicile agreate de părți și, în lipsa unui acord, acele caracteristici pe care le-a descris vânzătorul sau producătorul sau pe care consumatorul le aștepta cu privire la natura mărfurilor și la publicitatea realizează acestor bunuri;

b) bunurile sunt potrivite pentru scopul declarat de vânzător sau pentru care se utilizează bunuri de acest fel de obicei,

c) bunurile corespund calității sau designului eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,

d) bunurile sunt livrate în cantitatea, măsură sau greutate corespunzătoare și

e) respectă cerințele legale.

Consumatorul își poate exercita dreptul de performanță defectuoasă în douăzeci și patru (24) luni de la primirea bunurilor.

În cazul în care defectul devine evident în termen de șase luni de la primirea bunurilor, acestea sunt considerate a fi defecte la momentul primirii.

Dacă bunurile nu au caracteristicile menționate anterior, consumatorul poate solicita, de asemenea, livrarea unui produs nou fără defecte, cu excepția cazului în care aceasta nu este nerezonabil având în vedere natura defectului, dar dacă defectul privește doar o piesă a produsului, consumatorul poate solicita doar schimbul piesei defecte; dacă acest lucru nu este posibil, se poate retrage din contractul de cumpărare. Cu toate acestea, dacă acest lucru nu este rezonabil având în vedere natura defectului, în special dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, consumatorul are dreptul la eliminarea defectului gratuit.

Consumatorul are dreptul de a primi un articol nou sau de a schimba o piesă defectă chiar și în cazul unui defect care poate fi îndepărtat, dacă nu poate folosi în mod corespunzător produsul pentru apariția repetată a defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte. În acest caz, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract.

Dacă consumatorul nu se retrage din contract sau nu își exercită dreptul la un articol nou fără defecte, la înlocuirea piesei defecte sau la repararea articolului defect, acesta poate solicita o reducere rezonabilă din prețul de achiziție. Consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție și în cazul în care vânzătorul nu poate livra un articol nou fără defecte, nu poate schimba piesa defectă sau nu poate repara articolul efect sau dacă vânzătorul nu reușește să facă aceste lucruri într-un timp rezonabil sau dacă remedierea ar provoca dificultăți considerabile consumatorului.

Dacă se dovedește că articolul livrat nu are calitățile și calitatea convenite de ambele părți, toate costurile de livrare a articolului către vânzător, precum și de la acesta înapoi la client, sunt plătite de către vânzător.

Reclamațiile pot fi notificate la următoarele adrese:

Pentru trimiterea bunurilor: Parfums Seasons s.r.o., Nove sady 591/24, Brno - Stred, 602 00 Brno (Formularul de reclamație poate fi găsit pe site-ul magazinului electronic www.noblas.ro)

Pentru livrare personală: Parfums Seasons sro, Nove sady 591/24, Brno - Stred, 602 00 Brno

În cazul în care acest lucru este solicitat de către consumator, vânzătorul îi va confirma în scris, în ce măsură și pentru ce perioadă rămân obligațiile sale în caz de performanță defectuoasă. Dacă acest lucru nu este împiedicat de natura articolului, certificatul poate fi înlocuit cu o dovadă a achiziției care conține date despre articol.

Dacă consumatorul își exercită dreptul la o performanță defectuoasă, vânzătorul confirmă în scris când a fost exercitat dreptul, precum și modul de executare a reparației și durata acestuia.

 

10. Garanția de calitate pentru cumpărătorii care nu sunt consumatori

Vânzătorul nu oferă Cumpărătorului care nu este un consumator o garanție pentru calitatea bunurilor, cu excepția cazului în care este convenit în mod expres între părțile contractante. În acest caz, răspunderea Vânzătorului pentru defecte este reglementată de Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil.

 

11. Prețurile și valabilitatea ofertei

Toate prețurile bunurilor și serviciilor sunt declarate cu taxa pe valoarea adăugată (denumită în continuare „TVA”) în sensul Legii nr. 235/2004 Coll., privind taxa pe valoarea adăugată, valabilă la data expedierii comenzii. În cazul în care TVA - ul se schimbă până la încheierea contractului de cumpărare sau până la expedierea mărfurilor, cumpărătorul este obligat să plătească prețul restant al prețului de achiziție, resp. Vânzătorul va trimite imediat Cumpărătorului un e-mail cu o notificare în care îi solicită un cont bancar, unde este posibil să plătească Cumpărătorului suma plătită în plus pentru achiziție. Parte integrantă din livrarea bunurilor este un document fiscal întocmit corespunzător. Toate prețurile bunurilor, inclusiv promoțiile, sunt valabile până la anularea acestora sau vânzarea bunurilor.

 

12. Reduceri la prețul de achiziție și cupoane de reducere

Vânzătorul oferă diverse tipuri de reduceri (de fidelitate, de volum, pentru recomandări prietenilor, etc.). Fiecare promoție are propriile reguli de utilizare.

În cazul în care reducerea sau cuponul de reducere este aplicat contrar regulilor acestora, vânzătorul are dreptul să refuze o astfel de reducere sau cupon de reducere. În acest caz, cumpărătorul este informat și i se va oferi posibilitatea de a procesa comanda fără acest discount sau cupon aplicat.

Regulile și condițiile de aplicare a unei reduceri specifice sunt atașate fie direct la reducere (sub formă de informații), fie reducerea include un link către site-ul magazinului online www.noblas.ro unde regulile de reducere sunt descrise în detaliu sau sunt disponibile la cerere. Dacă există o confuzie în interpretarea promoției, se aplică varianta oferită de vânzător.

Fiecare discount sau cupon poate fi aplicat o singură dată, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel. În cazul reutilizării multiple, vânzătorul are dreptul de a refuza să accepte o asemenea reducere.

Dacă reducerea este aplicată de un cumpărător care nu este consumator și nu este vorba un voucher cadou achiziționat, vânzătorul are dreptul să refuze o astfel de reducere și cupoane de reducere.

Dacă valoarea voucherului cadou sau a cuponului de reducere este mai mare decât valoarea întregii achiziții, diferența de preț nu este transferată pe un voucher nou, iar suma neutilizată nu este rambursată retroactiv.

 

13. Protecția datelor cu caracter personal

Vânzătorul, în calitate de procesator al datelor cu caracter personal, este, de asemenea, controlorul acestora, iar datele cu caracter personal obținute vor fi procesate într-o formă securizată pentru a preveni folosirea lor greșită. Cumpărătorul poate solicita oricând schimbarea sau ștergerea acestora prin e-mail. Cumpărătorul își poate modifica datele pe site-ul magazinului online www.noblas.ro.

Informații detaliate despre politica și condițiile de confidențialitate ale Cumpărătorului pot fi găsite în Politica de confidențialitate disponibilă pe site-ul web www.noblas.ro.

 

14. Facturare electronică

Consumatorului i se eliberează o dovadă de plată a comenzii sub formă de factură electronică. Aceasta poate fi descărcată oricând de pe linkul trimis în e-mailul de expediere a comenzii. Factura electronică este disponibilă pentru descărcare și în orice moment, în contul de utilizator sau prin cerere la info@noblas.ro.

 

15. Înregistrări electronice de vânzări

În temeiul Legii nr. 112/2016 Coll. privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să emită o factură cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite online la administrația fiscală; în cazul unei defecțiuni tehnice, cel mult în 48 de ore.

 

16. Dispoziții finale

Comanda consumatorului este arhivată la Vânzător ca o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare în scopul îndeplinirii acesteia și pentru alte evidențe. Etapele tehnice individuale care duc la încheierea contractului sunt clare pentru consumator în urma procesului propriu de comandă. Cumpărătorul are posibilitatea să detecteze și să corecteze erorile apărute la introducerea datelor înainte de a efectua o comandă. Cumpărătorul suportă costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru a plasa comanda. Acești termeni și condiții generale permit consumatorului să le arhiveze și să le reproducă.

Subiectul de soluționare extrajudiciară în caz de dispută sau organul de soluționare a reclamațiilor cumpărătorilor este Inspecția comercială cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, adresa site-ului: www.coi.cz, stabilită prin Legea nr. 64/1986 Coll., privind inspecția comercială cehă, pe care cumpărătorul o poate contacta prin adresa de e-mail de pe site-ul web al inspecției comerciale din Cehia. De asemenea, este posibilă soluționarea litigiilor on-line prin intermediul platformei ODR (disponibil de la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage). Supravegherea protecției datelor cu caracter personal se realizează de către Oficiul pentru Protecția datelor cu caracter personal în conformitate cu Legea nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor cu caracter personal, adresa site-ului: www.uoou.cz.

Orice abatere de la acești Termeni și condiții generale este posibilă numai cu acordul scris al ambelor părți contractante. Termenii și condițiile suplimentare sau diferite ale partenerului de afaceri nu se aplică relațiilor contractuale menționate în acești Termeni și condiții generale de afaceri.

Vânzătorul poate modifica sau completa textul acestor Termeni și condiții generale. Această dispoziție nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în cursul datei efective a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor generale.

Termenii și condițiile generale ale vânzătorului intră în vigoare la 16 ianuarie 2019.